De ongelukken op het weefvak worden niet minder door de verhuizing van de Brandweerkazerne, maar zijn via de Aamaatweg sneller te behandelen en daartoe is Borne verplicht!!! Borne aan deze kant incl. de uitdijende Bornsche Maten is ook goed bereikbaar vanaf de kop van de Veldkamp (de ideale plek voor de kazerne en over de N weg (vandaar die halve knip, die niet voor de brandweer geldt) en alle andere wegen door Borne

Het rijk zou eigenlijk alles moeten betalen, want de noodzaak voor die GVW tunnel was immers vooral voor de Brandweer om snel bij ongelukken te zijn? De burgers hebben er helemaal niets aan en nu er zoveel problemen met het laatste stuk (Zenderen; wie betaalt dat deel van de Noordelijke Bandweg???) en de Molenkamp zou je juist politiek moeten heroverwegen. Geld kun je maar 1 keer uitgeven en of de burgers ooit nog een tunnel voor zichzelf en rond het station kunnen betalen????? Die GVW kan echt wel zonder tunnel voor het regionale verkeer dat zich nu nog over de Oonksweg gaat met alle oponthoud van dien en incl. een gewone overweg.

De echte (los van het racen) oplossing is wellicht toch tzt maar snel, de A1 bij Azelo rechtdoor naar Oldenzaal te laten gaan, of.... komt de Noordelijke Bandweg tussen de nieuwe rotonde van de GVW op de N weg en de Beneluxlaan er toch (wel of niet van de baan???? hef op die mist) op dat mogelijke A1 + vrachttreintraject? De mist over de echte spinsels van de infra kenners en ‘’de politiek’’ moet weg van die weg.

Het wordt dan stinkend druk langs de Stroom-Esch. Die paarden en varkens vinden ze dan zelfs lekker landelijk daar.
25 aug 2017 om 17:25 | Ron Hartman | Reageer op dit bericht | Aantal reacties (0)

Reageren

Stel hier je vraag, doe een oproep of plaats een suggestie als reactie