ADVERTORIAL. Eind vorig jaar besloot Eetcafé Toscane te breken met Thuisbezorgd.nl. De reden daarvoor lag in de hoge commissie die de internetservice vroeg. Het was voor de familie Oral een groot risico. Een aanzienlijk deel van de omzet ging immers via Thuisbezorgd.
Nu, twee maanden later, kan Gabriël Oral niet anders concluderen dan dat de beslissing een juiste is geweest. “De eerste weken van januari waren wat rustig. Sommige klanten dachten ook dat wij zouden stoppen met bezorgen, wat natuurlijk niet het geval is. Gelukkig wisten de meeste klanten ons weer snel te vinden en merken we nu in maart qua omzet bijna geen verschil met vorig jaar. We zijn ons publiek heel dankbaar dat ze ons hebben gesteund en ons trouw zijn gebleven!”
Zonder de marketingkrachten van Thuisbezorgd is het voor Toscane zaak om zelfstandig onder de aandacht te blijven. “We doen meer aan sponsoring en gaan dit jaar ook deelnemen aan Borne op z’n Best. Dat gaan we groots aanpakken, want voor dit soort dingen hebben we nu ook meer budget. Bovendien is het hartstikke leuk om te doen!”
Winactie!
Op 15 maart bestaat Toscane op de kop af 7 jaar. Aanleiding om een spectaculaire actie te starten via Facebook en website. De hele maand maart bestaat de kans om als winnaar maar liefst een jaar lang iedere week een gratis pizza van Toscane te ontvangen. Om deel te nemen hoef je niet veel meer te doen dan het bericht te delen en te vertellen waarom jij graag wilt winnen en naar welke pizza je voorkeur uitgaat. Op 31 maart wordt de gelukkige winnaar bekend gemaakt.
Ga voor de winactie naar de Facebookpagina van Toscane
Voor de mensen die geen Facebook gebruiken is er een formulier beschikbaar op de website www.toscaneborne.nl
Succes!
© BorneBoeit. Op onze artikelen en beeldmateriaal rust copyright.
Voor meer informatie raadpleeg de spelregels.