Team Nijhuis werkt sinds dit jaar samen met Nerds & Company aan de nieuwe website van FC Twente. In dit traject levert Team Nijhuis input op het gebied van digitale marketing en fungeert het als sparringpartner op het gebied van de websitebouw.
Door de jaren heen is de website van FC Twente verouderd en groter geworden. De website is steeds verder uitgebouwd en bijvoorbeeld niet mobielvriendelijk. Het gebruik van de website en het vinden van informatie zijn hierdoor complex geworden, vooral op mobiel.
FC Twente wil daarom een nieuwe website realiseren, die aansluit bij de kernwaarden van de club (trots, ambitie en noaberschap), die is afgestemd op de wensen en behoeften van supporters en sponsoren en die bijdraagt aan de commerciële doelstellingen van de club.
“We zijn inmiddels drie maanden op weg en er is een mooi fundament gelegd voor de realisatie van een nieuwe website. Afgelopen week is met de bouw van de website gestart”, aldus hoofd communicatie Mark Timmers van FC Twente, dat verwacht de nieuwe website in het najaar van 2017 te presenteren.
Maar daar blijft het niet bij. Hoofd marketing Tom Schreurs van FC Twente licht toe: “De website is ons digitale huis waar we iedereen zo goed mogelijk willen bedienen. De (online) wereld verandert echter snel en daarom blijven we de website na lancering door ontwikkelen. Wanneer we eind dit jaar de website presenteren, maken we op digitaal gebied al stappen voorwaarts. Vanuit die basis willen we onze online dienstverlening naar supporters en sponsoren doorlopend verbeteren.”
Op de foto boven vanaf links Tom Schreurs (hoofd marketing FC Twente, Judith Damveld (digital marketing consultant Team Nijhuis) en Mark Timmers (hoofd communicatie FC Twente).
Onder de huidige website van FC Twente.
© BorneBoeit. Op onze artikelen en beeldmateriaal rust copyright.
Voor meer informatie raadpleeg de spelregels.