Adverteren in print én online: voor ondernemers is het een aantrekkelijke en logische combinatie in het tijdperk van multimedia. De Week van Borne en BorneBoeit bieden die mogelijkheid vanaf 1 februari gezamenlijk aan. Wie in beide media tegelijk adverteert, kan rekenen op een korting van liefst vijftien procent op de totaalprijs.
De Week van Borne en de website BorneBoeit hebben samen een groot bereik, dat Borne ver overstijgt. Het weekblad heeft een oplage van 14.000 exemplaren en wordt behalve binnen de gehele gemeente Borne ook verspreid in de Hengelose wijk Slangenbeek en in Azelo. BorneBoeit was als veruit leidend nieuwsmedium in Borne in 2016 goed voor bijna 1,2 miljoen bezoeken en werd gemiddeld per dag bijna 3250 keer geraadpleegd. Op Facebook heeft BorneBoeit ondertussen bijna 8500 trouwe volgers.
Behalve op commercieel gebied willen De Week van Borne en BorneBoeit, dat al intensief samenwerkt met de stichting JW Videoproducties, ook op beperkte schaal redactioneel de krachten gaan bundelen. Daarbij zullen beide media hun eigen identiteit en sterke eigenschappen behouden. Samen kunnen ze informatie en advertenties in print, online en in bewegend beeld aanbieden. Daarmee is het mogelijk om via één contactpersoon in en op meerdere media zichtbaar te zijn, wat een bij ondernemers sterk levende wens is.
Op de foto vanaf links Annemie Mulders (BorneBoeit), Patrick Heinink en Diana Maatjes (beiden De Week van Borne), Willem Pfeiffer, Anke Jonathans en Bertil Meyer (allen BorneBoeit).
© BorneBoeit. Op onze artikelen en beeldmateriaal rust copyright.
Voor meer informatie raadpleeg de spelregels.