Vier eerstejaars studenten van de Hogeschool Windesheim in Zwolle zijn vrijdagmorgen in Borne gestart met een onderzoek naar het consumentengedrag. Zij willen onder meer graag weten welke invloed corona heeft gehad op de bezoekfrequentie aan de winkels. Andere vragen hebben bijvoorbeeld betrekking op de tevredenheid over het aanbod in Borne en op de mogelijkheden om online te winkelen. Het onderzoek vindt plaats in nauwe samenwerking met de gemeente Borne en zal tot en met eind volgende week plaatsvinden.
Bon 50 euro te winnen
De studenten (Sam Mattijsen, Nada Gabara, Joey Bunnik en Tim Stappenbelt) van de opleiding Ondernemerschap en Retailmanagement willen zowel ondernemers als consumenten bevragen. Met de uitkomsten van hun onderzoek, dat overigens ook plaatsvindt in Kampen, Steenwijk en Raalte en waarvan de resultaten over zo’n vier weken bekend zullen zijn, hopen zij de gemeente en de ondernemers advies te kunnen geven over de veranderde omstandigheden na corona. De gemeente Borne stimuleert de deelname aan het onderzoek onder de invullers van de vragenlijst een bon ter waarde van 50 euro te verloten, die te besteden is bij Grand Café ’t Steegje.
Deelnemen aan het onderzoek kan via deze link.
© BorneBoeit. Op onze artikelen en beeldmateriaal rust copyright.
Voor meer informatie raadpleeg de spelregels.